عوامل مؤثر بر برندسازی سینما
- تهویه مطبوع سالن نمایش : یکی از مسائل مهمی که در خصوص سالن های سینمایی مطرح می باشد، کیفیت تهویه سالن سینمایی می باشد. تماشاگران حدوداً دو ساعت در سالن مربوطه زمان سپری نموده و به تماشای فیلم می پردازند. به همین خاطر، صاحبان سالن های سینمایی به منظور ترغیب مشتریان به حضور در سینمای مربوطه به منظور تماشای فیلم، می بایست شرایطی به لحاظ تهویه در سالن سینمایی خود در نظرگرفته و پیاده سازی نمایند تا رفاه و آسایش مشتریان تأمین گردد. پیاده سازی این امر و اطلاع رسانی آن از طریق طراحی سایت سینمایی، به برندسازی سینما کمک می نماید.
- نمایش فیلم های نوستالژیک : یکی دیگر از اقداماتی که صاحبان سالن های سینما به منظور برندسازی سینما می توانند انجام دهند، نمایش فیلم هایی است که در گذشته اکران شده و با استقبال مردمی مواجه شده بودند. نمایش چنین فیلم هایی که اصطلاحا از آنها به عنوان فیلم های نوستالژیک یاد می شود، می تواند به نوعی شاخصه آن سالن سینمایی به حساب آمده و منجر به برندسازی سینما گردد. همچنین می بایست جدول زمانی پخش این فیلم ها از طریق طراحی سایت سینمایی در اختیار مردم و مخاطبین قرار گیرد.
- کیفیت صدای دالبی : کیفیت صدا از عوامل بسیار مهمی است که هنگام تماشای فیلم، بر مخاطب اثر می گذارد. صاحبان سالن های سینمایی می بایست با پیاده سازی سیستم های صوتی قوی مانند سیستم صدای دالبی، بر کیفیت نمایش فیلم در سالن خود بیفزایند و همچنین این امکانات را از طریق طراحی سایت سینمایی به اطلاع مردم رسانده و در جهت برنسازی سینمای خود گامی مؤثر بردارند.
- ارائه تسهیلات ویژه به مشتریان : ارائه تسهیلات ویژه به مشتریان مانند استقرار بوفه ای مجهز در سینما به منظور ایجاد تنوع در حین تماشای فیلم برای تماشاگران و بیشتر لذت بردن از تماشای فیلم، از دیگر عوامل مؤثر بر برندسازی سینما می باشد. همچنین صاحبان سالن های سینمایی می توانند با در اختیار قرار دادن پارکینگ به مشتریان، آنها را نسبت به امنیت وسیله نقلیه شان در حین تماشای فیلم مطمئن نموده و انگیزه بیشتری در آنها به منظور مراجعه به سالن سینمای مربوطه ایجاد نماید. این تسهیلات و امکانات می بایست از طریق طراحی سایت سینمایی به اطلاع مردم برسد.
متن قبل: بازاریابی در سینما
سفارش طراحی سایت
ارتباط از طریق تلگرامhttp://hiwebex.com/fa/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%85%d8%a7/
No comments:
Post a Comment