بررسی انواع طراحی سایت دارویی 2
- طراحی سایت شرکت تولید کننده دارو: این مدل از شرکت ها در زمینه تولید دارو و فرآرده های دارویی فعالیت دارند. مخاطب این شرکت ها اکثرا داروخانه ها، شرکت های پخش مواد دارویی و شرکت های صادر کننده دارو هستند. بدلیل متنوع بودن مشتری های این شرکت ها طراحی سایت آنها باید به گونه ای باشد که پاسخگوی نیازهای این مشتریان باشد. طراحی سایت دارویی در اینگونه شرکت ها باید معرفی کننده آن شرکت و روش های تولید دارو و انواع داروهای تولیدی باشد.
- طراحی سایت شرکت توزیع دارو: این مدل از شرکت ها مسئولیت پخش دارو را به شرکت های فروش و داروخانه ها و مراکز درمانی دارند. طراحی سایت دارویی برای این شرکت ها میتواند در امر توزیع دارو به آنها و شرکت های تابع کمک بسیاری بکند. مخاطبان این شرکت ها و سایت آنها عمدتا افراد یا سازمانهایی هستند که توزیع و پخش دارو را به عهده دارند چه بصورت خرده فروشی و یا بصورت عمده فروشی.
- طراحی سایت شرکت بازاریابی و فروش دارو: ماهیت کار این شرکت ها عمدتا در حوزه فروش و بازاریابی می باشد. این واحد معمولا در شرکت های تولید و توزیع دارو نیز وجود دارد. عمدتا این شرکت ها بطور جداگانه وجود ندارند و در شرکت های دیگر بطور یک واحد جدا در نظر گرفته میشوند که معمولا در شرکت های توزیع و پخش دارو وجود این واحد ضروری است. وجود این واحد در امر پایش محصولات و اطلاع از رضایت مشتریان در مورد محصول بعنوان یک واحد کلیدی در کلیه شرکت هایی که در امر فروش دستی دارند بسیار مهم و ضروری می باشد.
- طراحی سایت شرکت تحقیقات دارویی: ماهیت اینگونه شرکت های دارویی همانطور که از نامش پیداست، تحقیقاتی می باشد. اساس کار این شرکت ها تحقیقات در زمینه دارو و فرآورده های دارویی، تولید و پشتیبانی داروهای سلامت محور، پیشبرد امور تحقیقات دارویی و ملزومات پزشکی در تمامی مراکز تحقیقاتی دانشگاهی و آموزشی، کنترل داروهای تولیدی و باقیمانده های دارویی در مواد غذایی و فرمولاسیون است که مخاطبان این شرکت ها عموما جامعه پزشکان، داروسازان، دانشجویان و افراد جویای علم و تحقیقات هستند. بنابراین طراحی سایت دارویی برای این شرکت ها باید پاسخگوی نیازهای این مخاطبان باشد.
متن قبل: انواع طراحی سایت دارویی 1
سفارش طراحی سایت
ارتباط از طریق تلگرامhttp://hiwebex.com/fa/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%db%8c%db%8c-2/
No comments:
Post a Comment