معرفی مدل های طراحی سایت آگهی نامه
مدل AIDA- Awareness به معنای آگاهی
- Interest به معنای علاقه
- Desire به معنای تمایل
- Action به معنای عمل
با توجه به این مدل از مدل های طراحی سایت آگهی نامه، تبلیغ باید برای رسیدن به چهار هدف ارتباطات برای هدایت مشتریان بالقوه از زمانی که آنها برای اولین بار از یک محصول آگاهی پیدا می کنند انجام شود و آنها را تشویق به انجام خرید محصول کنند. در این فرآیند، مشتریان از طریق مراحل شناختی و عاطفی به خرید تمایل پیدا می کنند. بنابراین باید با استفاده از عناصر طراحی گرافیکی اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما تاثیر مثبتی بر مشتریان بالقوه داشته باشد.
در مورد این مدل از انواع مدل های طراحی سایت آگهی نامه، منتقدان بر این عقیده اند که در تصمیم خرید، عوامل تاثیرگذاری همچون قیمت، مشاوره، رضایت مشتری، توصیه ها و پیشنهاد های خرید وجود دارند.
سلسله مراتب مدل اثرات
مدل سلسله مراتبی از اثرات تبلیغاتی مختلف تشکیل شده است و فرآیند تصمیم گیری خرید به شش مرحله تقسیم بندی می شود:- آگاهی
- دانش
- ایجاد علاقه
- اولویت
- متقاعدسازی
- خرید
متن بعد: ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه و تبلیغات
سفارش طراحی سایت
ارتباط از طریق تلگرامhttp://hiwebex.com/fa/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87/
No comments:
Post a Comment