با وجود افزایش رسانه های اجتماعی و پیام کوتاه، بازاریابی از طریق ایمیل همچنان راهی موثر برای افزایش تعداد مشتریان است. اما اگر می خواهید ایمیل ارسالی شما در صندوق ورودی ظاهر شود و به سطل زباله نرود، باید از برخی اشتباهات طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل اجتناب کنید.
- در طراحی سایت برای بازاریابی ایمیل های خود را برای سیستم عامل های مختلف و دستگاه های موبایل بهینه سازی نکرده اید. در یاهو، Gmail ، Outlook و … همگی ایمیل شما را با تغییرات جزئی در صفحه نمایش نشان می دهند. و در صفحه دسکتاپ و تلفن همراه این تفاوت به چشم می خورد.
بهترین راه برای اطمینان از اینکه طراحی سایت برای بازاریابی ایمیل شما یک راست در سطل زباله قرار نگیرد اینست که هنگامی که آن را باز می کنید محتوای آن به درستی در دستگاه کاربر نمایش مناسبی را ارائه کنید. باید دقت کنید ایمیل هایی که برای بازاریابی طراحی شده اند در تمام دستگاه های تلفن همراه باز می شوند و نمای زیبایی از محتوا را ارائه می کنند.
- از تقسیم بندی و سفارشی سازی در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل استفاده نکرده باشید.
متن بعد: نکات طراحی سایت برای بازاریابی
سفارش طراحی سایت
ارتباط از طریق تلگرامhttp://hiwebex.com/fa/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/
No comments:
Post a Comment