یکی از مشکلات سئو در طراحی سایت حرفه ای
این است که URL های پیش فرض تولید شده توسط برنامه های کاربردی CMS که
برای سایت های تجارت الکترونیک برای هر صفحه محصول مورد استفاده قرار می
گیرند، معمولا برای ایجاد کلمات کلیدی مناسب نیستند.
اگر چه این URL
ها از شناسه های ناشناس یا URL های منحصر به فرد استفاده می کنند، ممکن است
از نظر کاربران ناخوانا باشند، که می تواند برای سئو در طراحی سایت حرفه ای
مشکل ایجاد کند، در حالی که موتورهای جستجو بیشتر بر معنا شناختی- یا
معنای کلمات استفاده شده در شرایط جستجو – در رتبه بندی وب سایت های مرتبط
برای نتایج جستجو تمرکز می کنند.
راه حل: به جای فضاها یا تاکید در URL های خود، از خطوط برای سئو در طراحی سایت حرفه ای استفاده کنید.
نکات و بهترین شیوه های ارائه شده برای سئو در طراحی سایت حرفه ای
در متن زیر به شما کمک می کنیم تا با یک ساختار URL ضعیف برای سئو در طراحی سایت حرفه ای مقابله کنید:
- URL های خود را تمیز، کوتاه، خوانا ، آسان برای درک کاربران و مربوط به محصول ارائه شده در صفحه ایجاد کنید.
- حروف بزرگ تأثیر قابل توجهی بر نحوه عملکرد موتورهای جستجوگر URL ها برای سئو در طراحی سایت حرفه ای دارد، بنابراین بهتر است که به حروف کوچک در URL ها دسترسی داشته باشید.
- برای سئو در طراحی سایت حرفه ای، کلمات کلیدی را در URL های خود نگذارید و مطمئن شوید که فقط از کلمات کلیدی مرتبط استفاده می کنید که به بهترین شکل محصول را توصیف می کنند.
- URL های خود را کوتاه و مناسب ایجاد کنید تا خوانندگان به سرعت متوجه شوند که سایت شما راجع به چیست تنها با نگاه کردن به URL باید این کار امکان پذیر باشد.
No comments:
Post a Comment