اثر طیف رنگ در طراحی سایت بر مخاطبان
- قرمز رنگ جذاب و قدرتمندی است. این رنگ در طراحی سایت به خوبی برای وب سایت هایی که بر روی محصولاتی که برای کودکان طراحی شده و همچنین برای ایجاد اثر مناسب بر بازدید کنندگان برای اقدام با پیام “همین حالا رزرو کنید” و یا “همین حالا خرید کنید” قرمز موجب احساسات می شود.
- نارنجی در وب سایت هایی که محصولات غذایی را تبلیغ می کنند استفاده می شود. بررسی ها نشان داده اند که این رنگ در طراحی سایت به ایجاد تفکر مثبت و افزایش خلاقیت کمک کند. بسیاری از شرکت های فنی از نارنجی استفاده می کنند.
- زرد نشان دهنده شادابی و خلاقیت است. این رنگ در طراحی سایت برای مخاطبان با رده سنی کودکان توصیه می شود و در سایت هایی که محصولات بازی و سرگرمی را تبلیغ می کنند استفاده می شود. با این حال، زرد می تواند به چشم فشار وارد کند و باید تنها در برخی از فضاهای سایت مورد استفاده قرار گیرد.
- سبز رنگ چشم نوازی است و برای سایت های گردشگری و سایت های مرتبط با طبیعت مناسب است. سبز نماد رفاه و ثروت است. سبز همچنین اعتماد و اطمینان را نشان می دهد و از مرسوم ترین رنگ در طراحی سایت برای شرکت ها محسوب می شود.
- آبی یک رنگ محافظه کارانه با ارزش اعتمادی باور نکردنی است و برای سیستم عصبی به عنوان آرامش بخش شناخته شده است. این رنگ در طراحی وب سایت برای سایت های ارائه محصولات با تکنولوژی بالا و همچنین برای محصولات رژیمی مناسب است.
سفارش طراحی سایت
ارتباط از طریق تلگرامhttp://hiwebex.com/fa/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/%d9%be%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/
No comments:
Post a Comment