استانداردهای تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک شامل چه مواردی است ؟
- زوایای مختلف از یک محصول : در نظر داشته باشید که درتهیه و استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک خود، حتما از محصول موردنظر در زوایای مختلف عکس برداری کنید. قراردادن تعدادی عکس از یک زاویه تکراری و از یک محصول نکته ی جدیدی درباره ی محصول به مشتری منتقل نمیکند.
- استفاده از Close shot : عکس برداری از فاصله ی نزدیک باعث میشود که بافت محصول بیشتر مشخص شود و مشتری از خرید خود اطمینان بیشتری داشته یاشد. حتما حداقل از یک عکس نمای نزدیک از محصول برای تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک خود استفاده کنید.
- استفاده ی حداقل از ادیت کردن عکس: سعی کنید تا جایی که ممکن است از ادیت کردن تصاویر محصولات خود پرهیز کنید. ادیت تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک باعث تغییر در رنگ واقعی محصول میشود و این برابر بودن عکس محصول با خود محصول را ازبین میبرد.
- استفاده از محیط مناسب عکسبرداری: هنگام تهیه تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک خود سعی کنید عکس برداری از محصولات خود را در محیطی مناسب انجام دهید. به طور مثال اگر پاییز است و شما قصد فروش محصولات پاییزی خود را دارید، از یک محیط با تم پاییزی استفاده کرده و از محصولات خود در آن عکس برداری کنید.
- حجم پایین: تمامی نکات مهم فوق در استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک تنها به واسته ی کم حجم بودن قابل استفاده هستند. توجه داشته باشید که تصاویر شما باید حداکثر از حجم کمتری برخوردار باشند تا بارگزاری آنها سریع و راحت صورت بگیرد.
ارتباط از طریق تلگرامhttp://hiwebex.com/fa/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b4%d8%a7%da%a9/
No comments:
Post a Comment