Sunday, September 10, 2017

ارتباط با مشتری در طراحی سایت فروشگاهی

ارتباط با مشتری یکی از مهمترین امکاناتی است که طراحی سایت فروشگاهی می تواند در اختیار صاحبان مشاغل و کسب و کارها قرار دهد. بهره گیری از سایت به خودی خود می تواند به گسترش و تقویت ارتباط با مشتری ها کمک نماید. سایت فروشگاهی می تواند فعالیت های تجاری مختلفی را برای افراد به خصوصی در زمان هایی معین به طور فعالانه ای هدف گذاری نماید. این امر به مشتری ها اجازه می دهد که با نام تجاری ، مواد تجارت، محصولات، فلسفه های ایجاد یک کسب و کار به خصوص، تاریخچه و حتی کارمندان آن مجموعه آشنا شوند.

تقویت ارتباط با مشتری

No comments:

Post a Comment