Thursday, September 28, 2017

بازسازی طراحی سایت فروشگاهی

پیشرفت روزمره تکنولوژی، بازسازی طراحی سایت فروشگاهی را دنبال داشته است. فن آوری های جدید، استراتژی های جدید و روش های جدید تبلیغاتی به صورت روزانه در حال تغییر است و هر طراح در بازسازی طراحی سایت فروشگاهی باید این نکات را بداند تا بتواند در این بازار از رقبا پیشی بگیرد. به همین دلیل ما لیستی از موضوعاتی که باید در هنگام بازسازی طراحی سایت فروشگاهی مدنظر قرار دهید را برای شما فراهم کرده ایم.

نکات لازم در بازسازی طراحی سایت فروشگاهی

به این نکته توجه کنید که چرا محصولات شما خاص هستند و دلیل برای تمایز با دیگر رقبا را در سایت مشخص کنید. پیشنهادی را ارائه کنید که نشان دهد محصولات شما برتر از دیگران است.
ارزش گذاری کنید. برای مثال ساعت های زیادی را برای یک موضوع مثلاً رنگ صفحه صرف نکنید. به جای آن در محتوا و قسمت های دیگر وقت بگذارید تا گوگل و بینگ و سایر موتورهای جستجو به راحتی بتوانند شما را شناسایی کنند.
مدیریت و بروز رسانی داشته باشید. شما باید بتوانید در هر زمان و هر مکان سایت خود را به روز رسانی کنید. این تفاوت عمده بین طراحی سایت معمولی با یک طراحی سایت حرفه ای است.
قدرت برند: حضور در شبکه های اجتماعی و تبلیغات در آن ها نقش زیادی در ایجاد قدرت برند شما دارد. مهم نیست که چه می فروشید و یا چه خدماتی را ارائه می دهید. مهم این است که کاربران شما را قبل از رقبا به خاطر بسپارند.
بازدیدکنندگان را در نظر بگیرید. بررسی کنید که بازدیدکنندگان شما چه کسانی هستند و چه چیزی را دنبال می کنند. باید گزارش های آماری از سایت خود را داشته باشید تا هنگام بازسازی طراحی سایت فروشگاهی اقدامات لازم را انجام دهید. بسیاری از طراحان بیشتر به جذابیت سایت تمرکز می کنند و باعث می شود تمرکز بر مشتریان را از دست بدهند.
بحث امنیت ضروری است. در مورد امنیت سایت تحقیق کنید و از جدیدترین روش ها برای افزایش امنیت سایت استفاده کنید.
جهت سفارش:سفارش طراحی سایت
اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

رزولوشن در طراحی سایت

اندازه تصویر و رزولوشن در طراحی سایت عاملی تاثیر گذار است. در دنیای فوق العاده پیچیده طراحی سایت، متخصصان حرفه ای با تکنیک های بسیار دشوار مواجه می شوند، که با مسئله وضوح صفحه نمایش به یکی از بزرگترین دلایل سردرگمی تبدیل می شود.
نتیجه طراحی سایت به اندازه تصاویر و نحوه نمایش آن ها بستگی دارد. طراحی سایت ترکیبی است از اجزاء منعطف و قابل نمایش مانند متن و اجزاء ثابت که از پیکسل تشکیل شده اند مانند تصاویر.

تاثیر رزولوشن در طراحی سایت

اصطلاح رزولوشن در طراحی سایت برای صفحه نمایش به کار می رود که تعداد پیکسل های یک صفحه شامل پیکسل های افقی و عمودی است، مانند 1024 × 768، که در آن شماره اول به تعداد پیکسل های افقی و شماره دوم به تعداد پیکسل های عمودی اشاره دارد.
رزولوشن در طراحی سایت مقادیر متفاوتی دارد اما برای طراحی وب سایت با اجزاء پیکسلی باید مشخص کنید میزان گستره محتوا چقدر باشد. امکان گذاشتن تصویر 2000 پیکسلی در صفحه وب 90% با حداکثر رزولوشن 1024 پیکسل وجود ندارد. تصویر برای نمایش در چنین صفحه نمایشی بسیار بزرگ است. بنابراین، تعیین جامعه مخاطب و طراحی برای آن ها مهم ترین بخش این فرآیند است. تغییرات در رزولوشن در طراحی سایت در دهه گذشته به طور چشمگیری به چشم می خورد.
می توانید اندازه تصویر را با CSS یا HTML تعریف کنید (آپلود تصویر 800 پیکسلی و به مرورگر اعلام کنید آن را در عرض 400 پیکسلی نمایش دهد)، همچنین جاوا اسکریپت می تواند به طور خودکار تغییر اندازه تصویر انجام دهد تا متناسب با رزولوشن های متفاوت صفحه نمایش باشد. اما طراحی برای رایج ترین رزولوشن روز هنوز امری مهم محسوب می شود. امروزه عمدتا رزولوشن در طراحی سایت  766 × 1366 است.
توجه داشته باشید که تصاویر با اندازه های متفاوت می توانند رزولوشن یکسانی داشته باشند یا برعکس زمانی که دو تصویر با اندازه یکسان باشند می توانند رزولوشن متفاوتی داشته باشند.
جهت سفارش:سفارش طراحی سایت
اخرین اخبار های وبکس
https://t.me/hiwebehttp://hiwebex.com/fa/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%84%d9%88%d8%b4%d9%86-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

طراحی سایت رایگان مناسب نیست

اخیرا تبلیغات بسیاری از شرکت های سازنده طراحی سایت رایگان به چشم میخورد. اصلی ترین آنها Wix، Weeble و Squarespace هستند و در همه جا مانندگوگل، فیس بوک، تلویزیون، از آن ها تبلیغ شده است. همه آنها تبلیغاتی یک پیام را پیشنهاد می دهند، در طراحی سایت رایگان مهم نیست که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام دهید و یا به چه چیزی نیاز دارید.با این سایت ها هر کسی می تواند یک وب سایت با استفاده از نرم افزار بسازد .زیرا نحوه کار با آن آسان است.ایا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا با دریافت نکردن وجه برای خدمات ،مبالغ زیادی را  صرف تبلیغات خود کرده اند؟

دلایل نامناسب بودن طراحی سایت رایگان

ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات کاملا اختصاصی، ارسال پیامک ،طراحی انحصاری مطابق با سلیقه شما، ایمیل‌های حرفه‌ای و شرکتی، تعامل با خوانندگان وب‌سایت و مشتریان، ارائه خدمات آنلاین مانند فروش، تماس، رزرو ، ثبت‌نام در دوره‌های مختلف، اطلاع رسانی و انتشار خبر،  گالری تصاویر، انتشار مقالات علمی، افزایش مخاطب و مشتری، معرفی محصولات، رقابت در بازار، دیده‌شدن در موتورهای جستجو و صدها امکان دیگر همگی تنها با داشتن یک طراحی سایت فروشگاهی   میسر است.در صورتی که در طراحی سایت رایگان این نکات رعایت نمی شود. بسیاری از آنها در طراحی سایت هیچ پشتیبانی‌ای ندارند و حتی نمی‌توانید این اطلاعات نادرست را حذف یا ویرایش کنید و متاسفانه به واسطه انبوه اطلاعات و محتوایی که تهیه کرده‌اند و در نبود وب‌سایت اصلی گاهی در نتایج اولیه موتورهای جستجو مانند گوگل نیز نمایش داده می‌شوند. در این حالت نیز تقریبا تمام منابع و منافع در اختیار ارائه دهنده آن سرویس است و آدرس سایت نیز به صورت زیردامنه یا یه لینک از سایت اصلی است. در طراحی سایت رایگان همه صفحات یکسان است، مدیریت  و کنترلی روی تبلیغات وجود ندارد، هیچ سرویس اختصاصی برای شما قابل ارائه نیست و حتی امکان افزودن محتوا به آن را نیز ندارید.
جهت سفارش:سفارش طراحی سایت
اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

سایز عکس در طراحی سایت

رزولشن مناسب عکس در طراحی سایت چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا عکس هایی که برای چاپ استفاده کرده اید ظاهر مبهمی دارند و نامشخص اند؟ احتمالا دلیل اصلی آن استفاده سایز عکس یا رزولوشن نامناسب  است. استفاده از راهنمای سایز عکس در طراحی سایت می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.
تصاویر چاپی در وب سایت به دلیل ساختارشان متفاوت هستند. هنگام استفاده از تصاویر وب سایت در اینترنت برای چاپ باید دقت کنید. در چاپ چنین تصاویری باید کیفیت چاپ را در سایز درستی انتخاب کنید.
همیشه امکان برش تصویر وب سایت وجود دارد، می توان تغییر را اعمال نمود و با بهینه سازی مقدار بهینه سایز عکس در طراحی سایت را انتخاب کرد. اما امکان چاپ تصویر بزرگ وجود ندارد.

 مشخصات سایز عکس در طراحی سایت

رزولوشن و فرمت های فایل برای استفاده در وب سایت بسیار کوچکتر از سایز تصویر پرینتی باشد تا بتوان به راحتی آن را بارگذاری کرد.
سه فرمت اصلی برای فرمت فایل ها وجود دارد: JPG (JPEG)، PNG و GIF .
به طور کلی، JPG ها برای عکس های مستطیلی استفاده می شوند، در حالی که Gifs برای تصاویر برش داده با پس زمینه شفاف، مانند لوگو و انیمیشن ها استفاده می شوند.
در تصاویر GIF از تعداد رنگ های کمتری نسبت به JPG ها و PNG استفاده می کنند، بنابراین کیفیت بسیار پایین تر است. در عوض، PNG ها می توانند تصاویر با میزان وضوح متفاوتی را نمایش دهند.
اگر تصویر شما در فرمت فایل های مختلف، مانند Tiff، EPS یا PSD ذخیره شده باشد و شما نرم افزار ویرایش تصویر ندارید، نگران نباشید. این فرمت فایل تصویری در فرآیند طراحی با تغییر به مقدار بهینه سایز عکس در طراحی سایت قابل استفاده خواهد بود.
دوربین های دیجیتال به طور کلی تصاویر با رزولوشن 72 پیکسل در هر پیکسل ایجاد می کنند و از رنگ های قرمز، سبز و آبی استفاده می کنند (سه رنگ نور، که در صورت ترکیب سفید ایجاد می شود). به طور کلی، فرمت فایل که در آنها ذخیره می شود، JPG است. در پست های بعدی توضیحات بیشتری در مورد سایز عکس در طراحی سایت توضیح داده خواهد شد.
جهت سفارش:سفارش طراحی سایت
اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

Wednesday, September 27, 2017

طراحی سایت فوتبال

طراحی سایت فوتبال و پیش بینی آن بسیار جذاب است. امروزه در هر دقیقه 500 سایت در حال طراحی است. اغلب مردم برنامه وردپرس را برای سایت خود انتخاب می کنند. شما به احتمال زیاد یک وب سایت وردپرس را بازدید کرده اید حتی بدون آن که آن را بشناسید. بسیاری از ورزشکاران مشهور و وبلاگ های ورزشی مانند ESPN، Dallas Mavericks، Chicago Bulls از وردپرس به عنوان پلت فرم خود برای ساخت و مدیریت وب سایت های ورزشی خود استفاده می کنند. وردپرس CMS رایگان و منبع باز (سیستم مدیریت محتوا) است که توسط بیش از 25٪ از 10 میلیون وب سایت برتر استفاده می شود.

طراحی سایت فوتبال با وردپرس

با استفاده از وردپرس در طراحی سایت فوتبال ایجاد پست های جدید و آپلود تصاویر بسیار راحت تر است. وردپرس فقط یک پلت فرم وبلاگ نویسی نیست بسیاری از افراد و سازمان ها از آن برای ایجاد اخبار، تجارت الکترونیک، سایت برای پیش بینی فوتبال و سایر وب سایت ها استفاده می کنند. استفاده از وردپرس باعث می شود در کمتر از 30 دقیقه به سایت خود دسترسی داشته باشید. برای این منظور شما نیاز به خرید یک دامنه و یک هاست دارید. بعد از نصب وردپرس باید یک طرح برای سایت فوتبال خود داشته باشید. شما می توانید بیش از 3000 تم رایگان را از طریق داشبورد وردپرس داشته باشید. از آنجا که ما درباره طراحی سایت فوتبال صحبت می کنیم، توصیه می کنم که Rookie را نصب و فعال کنید. این تم ورزشی رایگان وردپرس است .
اولین موضوع این است که شما نیاز به ایجاد یک صفحه اصلی برای طراحی سایت فوتبال جدید خود دارید. صفحه اصلی اولین چیزی است که بازدید کنندگان شما هنگام ورود به سایت شما جذب می شوند، بنابراین مهم است.
سپس  نوبت به افزودن ویجت به صفحه اصلی می رسد. ویجت های وردپرس عناصر کوچکی هستند که شما می توانید به وب سایت خود برای اضافه کردن محتوا و ویژگی ها به قسمت های مختلف وب سایت اضافه کنید. تمام وب سایت های وردپرس دارای ویجت پیش فرض از جمله دسته بندی ها، صفحات هستند.

تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی

توجه به کارت های جعلی در تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی یکی از نکات مهم در تشخیص طراحان مناسب می باشد. استفاده از کارت های جعلی در خرید آنلاین یکی از بزرگترین چالش هایی است که هر تاجر با  آن امروزه روبه رو می شود. اطلاعات کارت های اعتباری سرقت شده در سراسر اینترنت هستند و می توانند بدون هیچ مشکلی به طور کامل بررسی شوند. تصور کنید که اگر مجبور باشید هر سفارشی که در تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی شما قرار دارد را بررسی کنید. قطعاً زمان بیشتری را صرف انجام این کار در مدیریت کسب و کار خود می کنید.

سامانه پرداخت تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی

برخی از صاحبان کسب و کار به سامانه پرداخت خود فکر می کنند که تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی به گونه ای باشد که  سامانه پرداخت تراکنش را در صورتی قبول کند که همه چیز درست باشد. کارت های جعلی را تشخیص دهد. مشکل این است که در زمانی که کارت اعتباری به سامانه پرداخت ارسال می شود، زمان و اطلاعات بسیار کمی برای بررسی کارت اعتباری وجود دارد قبل از اینکه بتوانید معامله را قبول یا رد کند. علاوه بر این، فردی که از کارت های جعلی استفاده می کند ممکن است از تمام اطلاعات صحیح هنگام ارسال معامله استفاده کند و بعد از خرید فروشنده متوجه شود که مبلغی به حساب نیامده است و به جعلی بودن کارت پی ببرد. شما برای اطمینان از عدم استفاده از کارت های جعلی می توانید از اطلاعات دیگر نظیر آدرس محل سکونت و شماره تلفن استفاده کنید که اگر با مشتری مشکوکی برخورد کردید با یک تماس تلفنی هویت آن را بررسی کنید. برخی از موادر مشکوک شامل:ارسال چند سفارش مختلف به یک فرد، ارسال چند سفارش مختلف به یک فرد با آدرس های متفاوت، متفاوت بودن آدرس محل صدور صورتحساب با آدرس ارسال می باشد.
نرم افزار های زیادی  برای ایجاد فروشگاه آنلاین شما وجود دارد و طراحان در تجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی باید مطمئن شوند که از کدام یک از آن ها درتجارت الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی استفاده می کنند. هچنین تمام ابزارهایی را که برای جلوگیری از این مشکلات خاص نیاز دارند را مدنظر قرار بگیرند.

طراحی سایت پربازدید

مشکل بسیاری از افراد چگونگی طراحی سایت پربازدید می باشد. این سوالی است که بسیاری از مردم هر روز از خود می پرسند. شما پول و زمان زیادی صرف طراحی وب سایت کرده اید تا کسب و کار آنلاین خود را برای کسانی که علاقه مند به محصولات و خدمات شما هستند گسترش دهید، اما اکنون این اتفاق نمی افتد. دلایل آن چه می تواند باشد؟

راهکارهای لازم برای طراحی سایت پربازدید

اولین چیزی که باید داشته باشید، یک طراحی سایت پربازدید است که نه تنها از لحاظ کیفیت و ظاهری خوب باشد، بلکه هماهنگ با الزامات گوگل، بینگ و دیگر موتورهای جستجو باشد. علاوه بر این، قوانین و مقررات بسیاری وجود دارد که وب سایت باید رعایت کند تا هنگامی که موتورهای جستجوگر و سازمان های دیگر شروع به جمع آوری اطلاعات از آن می کنند، رتبه بندی بهتری را بدست آورد.
کد باید به نحوی عالی انجام شود تا موتورهای جستجو بتوانند تمام اطلاعات را سریع و آسان جمع آوری کنند. همچنین سایت باید در سرور سریع باشد تا موتورهای جستجوگر بهترین و کاملترین پاسخ را به هر پرسشی که بازدیدکننده بعداز طراحی وب سایت در آن ایجاد می کند، ارائه دهد.
سایت از نوع واکنشی باشد.بازدیدکننده بعداز طراحی سایت که معمولا خرید آنلاین انجام می دهند دارای گوشی هوشمند هستند. سایت شما باید بتواند تمامی دستگاههای مشتری خود را اداره کند و سایت شما را به بهترین شکل ارائه دهد. اگر مشتری شما نمیتواند محصولات و خدمات خود را به طور واضح ببیند، قطعاً خرید نخواهد کرد. به همین دلیل است که سایت شما باید برای تلفن همراه مناسب باشد و بتواند به درستی در هر دستگاه کار کند.این نکته در طراحی سایت پربازدید نقش مهمی دارد.
نکته آخر اینکه باید بدانید چه کسی  و با چه مهارتی سایت شما طراحی کرده است.زیرا مهارت یک طراح سایت و ایجاد محتوا می تواند نقش زیادی در طراحی سایت پربازدید داشته باشد.

هک شدن طراحی سایت فروشگاهی

نگرانی بسیاری از صاحبان مشاغل از هک شدن طراحی سایت فروشگاهی است. همه ما در بازار تجارت آنلاین بسیار نگرانی داریم که نمایندگی آنلاین ما هک شده است و اعتبار و سود ما در یک چشم بر هم زدن است. و همه ما بایدبه همه آنچه که در گذشته رخ داده است، توجه کنیم. ما می دانیم که هک شدن طراحی سایت فروشگاهی بسیار معمول است که هر روز اتفاق می افتد و می تواند روی هر کسی بدون تمایز در مورد اینکه چه کسی هستند و چه کاری انجام می دهند، تاثیر گذارد. اگر شما یک سایت تجارت الکترونیک داشته باشید که در آن کالاهای خود را فروخته اید و این سایت هک شده است، ممکن است اطلاعات مشتری شما به خطر افتاده باشد و در برخی موارد وفاداری آنها نسبت به شما تغییر خواهد کرد. زیرا شما نمی توانستید اثبات کنید که اطلاعات آن ها در محل امنی است. و این تنها مشکل بزرگ واقعی در مورد هک شدن طراحی سایت فروشگاهی است.

دلایل هک شدن طراحی سایت فروشگاهی

بسیاری از سایت ها در معرض هک شدن هستند، فقط به این دلیل که آسیب پذیر هستند. هکرها به طور معمول از یک نوع فرایند اتوماتیک برای عبور از اینترنت استفاده می کنند و آسیب پذیری های شناخته شده را در هر سایت بازدید می کنند. این کار مانند یک ربات گوگل کار می کند، جایی که آنها به وب سایت شما می آیند تا اطلاعاتی را درباره آنچه که شما انجام می دهید و آنچه که در مورد آن بنویسید، جمع آوری کنند. هنگامی که هکرها آسیب پذیری را در هک شدن طراحی سایت فروشگاهی شما پیدا می کنند، آن را تخریب می کنند. این بدان معنی است که آنها ویروس ها را به سایت شما آپلود می کنند تا بازدید کنندگان شما آلوده شوند، یا تمام اطلاعات موجود در پایگاه داده خود را جمع آوری کنند و آن را به فروش برسانند یا حتی کل پایگاه داده شما را پاک کنند. البته اگر شما طراحی سایت فروشگاهی شما در معرض هک شدن باشد، می توانند هر کاری را انجام دهند.

رویکرد طراحی سایت مینیمالیستی

استفاده از سبک مینیمالیستی در طراحی سایت به طور روز افزونی در حال گسترش است. برنامه نویسان طراحی سایت مینیمالیستی را به دلیل جلب توجه کاربر مناسب می دانند. تحقیقات نشان می دهد پیچیدگی تصاویر بر درک کاربر از وب سایت تاثیر بسیاری می گذارد. درک این واقعیت می تواند به استفاده بیشتر از سبک مینیمالیسم در طراحی وب سایت کمک کند.

کاربرد طراحی سایت مینیمالیستی در شبکه های اجتماعی

کاربران در شبکه های اجتماعی و وب سایت ها به سمت صفحات با طراحی ساده جذب می شوند. افراد به طور فزاینده ای از قابلیت استفاده از سایت ها آگاهی پیدا می کنند. کاربران مدرن تمایل به طراحی هایی دارند که بر اجزاء لازم تمرکز می کنند و از سایت ها با اعلان های صوتی به صورت زنگ و سوت اجتناب می کنند. طراحی سایت مینیمالیستی می تواند تعامل بیشتری با کاربر ایجاد کند، قابلیت استفاده بهتری ارائه می کند و از زیبایی بیشتری برخوردار است.
طراحی سایت مینیمالیستی می تواند باعث ایجاد تمرکز در کاربران شود و برای رسیدن به اهداف اقتصادی مناسب است. هرچند این رویکرد در طراحی وب سایت، جدید به نظر می رسد اما ایده های پایه ای این سبک مدت ها پیش مطرح شده اند.
طراحی سایت مینیمالیستی به عنوان واکنشی به روند افزایش پیچیدگی طراحی وب سایت و کاربرد اصول آن آغاز شد.در آن زمان انیمیشن های غیر ضروری و درخشش با فلاش باعث کاهش تمرکز کاربران می شد و برخی از طراحان سایت تصمیم گرفتند که از کمترین حجم برای نتیجه بهینه در سایت استفاده کنند. حتی گوگل به عنوان محبوب ترین وب سایت در جهان از اصول طراحی سایت مینیمالیستی پیروی می کند.

چند مشخصه طراحی سایت مینیمالیستی

تاثیر سئو در طراحی سایت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تکامل طراحی سایت ها کاربرد سئو، بهینه سازی موتور جستجو یا SEO، به طور گسترده ای افزایش یافته است. با پیشرفت تدریجی در طراحی سایت گزینه های بیشتری به عنوان معیار مناسب برای کاربردسئو مطرح می شود.
در رابطه با ترکیب عوامل مختلف در طراحی وب سایت باید در نظر داشته باشید که نوع طراحی سایت و دسترسی به سایت به عنوان مهم ترین موضوع مورد توجه سئو مطرح می شود. ایجاد تعامل با کاربر در رتبه بندی سایت می تواند تاثیرگذار باشد.

تاثیر فهرست بندی بر سئو

برای درک و ارتباط بهتر کاربر با سایت باید بتوانید محتوای سایت را به سادگی بخوانید. بدین معنی که محتوای سایت باید در متن انعکاس پیدا کند. تصاویر، ویدئوها، انیمیشن ها نمی توانند محتوای سایت را به روشنی آَشکار سازند، آنچه که ارائه شفافی از محتوای سایت به کاربران نمایش می دهد متن اصلی است.
برخی ابزارهای فوق العاده مانند قلم های وب وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها همچنان از تصاویر در جای مناسب استفاده کنید و در عین حال مطمئن شوید که با رعایت استانداردهای سئو به طور واضحی در رابطه با کسب و کار خود توضیح داده اید و موتورهای جستجو می توانند محتوای مناسبی از وب سایت خوانده و مطالب ارائه شده را به درستی درک کنند.
تصاویر، ویدئوها، فایل های PDF   و محتوای سایت از منابع مهمی برای ترافیک موتورهای جستجو هستند. با هم تاکید می کنم که تمام مطالب در سایت باید قابل شناسایی و ثبت باشند.

ساختار پیوند در سئو

برای ثبت محتوا در صفحه اصلی باید از لینک های داخلی استفاده کنید تا موتور جستجو بتواند میان آن لینک ها حرکت کند. راهبری اولیه در طراحی سایت، دستور العمل های موتور جستجو و ابزارهایی مانند نقشه های XML کمک می کنند تا موتور جستجو در سایت شما به حرکت در آید و صفحات جدید را شناسایی کند. ابزارهایی مانند Screaming Frog می توانند به شما اطمینان دهند که سایت شما به راحتی توسط موتور جستجو قایل رهیابی است.

Tuesday, September 26, 2017

مهارت های طراحی سایت

طراحی سایت  و صنعت توسعه حرفه ای در حال رشد است که باید با مهارت های طراحی سایت اساسی و دانش متناسب همراه باشد. امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان های به حضور آنلاین خود به شدت وابسته هستند ، افرادی که وب سایت های خود را طراحی، توسعه و مدیریت می کنند، تقاضای بالایی دارند – روندی که بعید است در به زودی تغییر یابد.
در صورتی که بخواهید در صنعت طراحی وب موفقیت آمیز عمل کنید، مهارت های طراحی سایت کلیدی وجود دارد که به کار ببندید. از زمان آغاز این حرفه، مهارت های طراحی سایت وHTML بخش مهمی از جعبه ابزار طراحی سایت بوده است. بسیاری از افراد با این زبان نشانه گذاری وارد دنیای طراحی سایت شده اند.
HTML (زبان نشانه گذاری ابرمتنی) در طراحی وب سایت ها و چگونگی ساخت آن دارای اهمیت است. برای این منظور، یکی از مهمترین چیزهایی است که طراح وب یا توسعه دهنده وب می تواند یاد بگیرد. حتی اگر قصد استفاده از WYSIWYG (هر چیزی را که ببینید دریافت می کنید) سردبیران و یا CMS برای حرفه شما، دانستن HTML به شما درک می کند که چگونه این ابزار کار می کند.
هر شخصی که کار حرفه ای در طراحی سایت انجام می دهد، درکی از مفهوم HTML دارد. حتی اگر این متخصصان در کارهای معمول حیطه شغلی خود فعالیت نکنند، مهارت های طراحی سایت زبان نشانه گذاری اولیه را درک می کنند.
هرچند ممکن است برای طراحی وب سایت نیازی به طراح حرفه ای وب سایت نداشته باشید همواره نیاز به مهارتهای خاصی دارید تا عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشید:
  • مهارت های طراحی سایت بصری
  • UX (تجربه کاربر)
  • SEO (بهینه سازی موتور جستجو)، بازاریابی و رسانه های اجتماعی.
  • با استفاده از نرم افزارهای برنامه نویسی مانند HTML و CSS.
  • با استفاده از نرم افزار طراحی مانند فتوشاپ و تصویرگر

راهنمای اصول کاربردی طراحی سایت

هنگام طراحی باید اصول کاربردی طراحی سایت خاصی را در نظر داشته باشید تا به جلب نظر مخاطبان بیشتری در سایت بیانجامد.

اصول کاربردی طراحی سایت

  • تعریف خود از اهداف کاربردی را مشخص کنید.
قبل از شروع کار باید بدانید چه چیزی برای طراحی وب سایت مورد نظر شماست. برای طراحی وب سایت باید بدانید که چه انتظاراتی از سایت دارید. اصول کاربردی طراحی سایت مورد نظر خود را دسته بندی کنید. برای مثال در سایت فروشگاهی چه هدفی دارید؟ آیا می توانید آگهی های فروش را به نمایش بگذارید؟ ارائه تبلیغات نگاه کاربران را به خود جلب می کند؟
اصول کاربردی طراحی سایت، لزوما پر زرق و برق نیست، بلکه نمونه هایی هستند که عملکرد را در طول زمان بهبود می بخشند. مشاوره با کارشناسان طراحی قبل از شروع طراحی برای تعریف تمام اهداف مورد نظر را جزء اولویت ها قرار دهید.
  • اولین ایده های اصول کاربردی طراحی سایت خود را بر روی کاغذ بنویسید.
طرح ابتدایی باید به طور واضح نمایش داده شود. برای حل مشکلات و نگرانی های صاحبان مشاغل و کسب و کارها باید طرح کاربردی متناسب و سلسله مراتب منطقی ارائه شود.
  • اصول کاربردی طراحی سایت با چارچوب در سطح بالا انجام شود.
در چارچوب از محتوای حرفه ای استفاده می شود و کاربر می تواند در محیط جذابی به فعالیت مشغول شود، مطالب  مورد نیاز را مطالعه کند و در صورت لزوم خرید مطمئنی از سایت انجام دهد. ستون ها و منوهای اصلی از اهمیت ویژه ای برخوردارند.
  • از شبکه های اجتماعی در سایت استفاده کنید. به طور هم راستا به اهداف کسب و کار خود نزدیک تر شوید.
  • قلم مناسب برای تایپ استفاده کنید.
انواع قلم و رنگها را در مرحله نخست بررسی کنید. سعی کنید بیش از دو نوع فونت متفاوت در طراحی وب سایت استفاده کنید. یک قلم مناسب برای قسمتهای بزرگ متن انتخاب کنید و برای آگهی های تبلیغاتی و عنوان ها از خلاقیت بیشتر استفاده کنید. از کاربرد قلم های بزرگ نترسید و ایده های نو را در طراحی جزئیات به نمایش بگذارید.
اخرین اخبار های وبکس
http://hiwebex.com/fa/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

طراحی سایت مراکز بهداشتی

زمانی که برای طراحی سایت مراکز بهداشتی  و کلینیک اقدام می کنید، باید مواردی را در نظر داشته باشید. دقت کنید که کاربری آسان برای کاربران داشته باشد. در صورتی که بیماران نتوانند به آسانی در وب سایت حرکت کنند و به اهدافشان برسانند، موفقیتی به دست نمی آید.

 باید طراحی سایت مراکز بهداشتی دارای ویژگی هایی باشد :

  • با استفاده از طراحی سایت مراکز بهداشتی بیماران بتوانند درمان مناسب را از پژشکان دریافت کنند و مراجعه به مرکز درمانی با سهولت امکان پذیر شود.
  • امکان بازبینی پرونده های پزشکی و نتایج آزمایش و سایر اطلاعات بیماران فراهم شود.
  • صورتحساب به آسانی پرداخت شود.
برای ایجاد ارتباط با کاربران از عکس های واقعی بیماران استفاده کنید. در صفحه اصلی از اخبار و رویدادهای روز استفاده کنید. تازه های پزشکی و مقالات مرتبط با شیوه های نوین درمانی می تواند در جذب مخاطب تاثیر زیادی داشته باشد. در طراحی سایت مراکز بهداشتی دقت کنید تا طرحی واضح همراه با جذابیت باشد و کاربران احساس آرامش را تجربه کنند.
راه های ارتباطی با بیماران را به صورت برجسته در بخش جداگانه عنوان کنید تا کاربران به راحتی بتوانند با بیمارستان تماس بگیرند. نوار جستجو را به صورت  برجسته نمایش دهید تا کاربران به راحتی اطلاعات مورد نیاز در طراحی سایت مراکز بهداشتی را پیدا کنند.
از صفحه ای بیمار محور استفاده کنید. استفاده از ویدئوهای مراحل درمان یک بیماری استفاده کنید و داستانهای واقعی بیماران و تعامل با پزشکان برای بهبود شرایط را به نمایش بگذارید. دستاوردها و نوآوری های بیمارستان در مورد روش های درمانی جدید می توان در ایجاد اعتماد بیشتر با کاربران نقش موثری داشته باشد.
بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی باید در نظر داشته باشند در طراحی سایت مراکز بهداشتی اطلاعات به سرعت در معرض دید کاربران قرار گیرد، اکثریت بازدیدکنندگان از سایت نیاز اورژانسی و حیاتی دارند. پیروی از استانداردهای طراحی سایت بیمارستانی را رعایت کنید. سرعت و دقت در شرایط اضطراری بسیار ضروری است و ممکن است منجر به مراجعه کاربران به دیگر مراکز بهداشتی و درمانی شود.

معرفی طراحی سایت واکنشی و کاربرد آن:

امروزه یک طراح باید در طراحی سایت از نوع واکنشی آگاه باشد.این روزها استفاده از موبایل ، تبلت و یا سایر تجهیزات همراه برای مشاهده صفحات وب سایت ها بسیار رایج شده است و اکثر طراحان وب برای طراحی سایت هایشان نیز تمایل دارند تا وب سایت هایی که طراحی میکنند در انواع تبلت ، موبایل و یا وسایل دیگر قابل مشاهده و استفاده باشد. برای این کار لازم است با اصول طراحی ریسپانسیو (Responsive) یا همان وب واکنشی آشنا باشید  تا محتویات سایت  خود را با توجه به نوع وسیله مورد استفاده بازدیدکننده سایت تنظیم کنید.
اگر سایت شما فقط در مرورگرهای رایج توسط کامپیوترهای شخصی نمایش داده شود، مشتریانی که با استفاده از موبایل یا تبلت سایت ها را بازدید می کنند را از دست خواهید داد.زیرا در صورت استفاده نکردن از طراحی سایت واکنشی از ، سایت در موبایل ها به درستی نشان داده نمیشوند. طراحان سایت در طراحی با استفاده از ایجاد  CSS  مختلف برای دستگاه ها و ترکیب آنها با جداول شناور (Fluid Grid) میتوانند سایت خود را به صورتی طراحی کنند که در تمامی وسایل و تجهیزات به درستی نمایش داده شوند و این یعنی طراحی واکنشی یا طراحی سایت ریسپانسیو و یا همان  Responsive Web Design  که در ابتدا به آن اشاره کردیم. مشکل اساسی در این طراحی  نمایش صحیح تصاویر در مرورگرها و تجهیزات مختلف با صفحه نمایش های متفاوت است. با استفاده از دستورات نمایش به صورت کامل مانند max-width میتوانید این مشکل را برطرف کنید. در واقع تصاویر شما در دستگاه های مختلف چه بزرگ و چه کوچک به اندازه درست نشان داده خواهند شد.
در روش واکنشی شما میتوانید فایل های CSS گوناگونی را برای نمایش سایت بر روی دستگاه های مختلف ایجاد کنید.شما می توانید با ایجاد CSS برای تبلت و یا یک CSS دیگر برای موبایل این مشکل را حل کنید.

ویژگی های طراح برتر در طراحی سایت2

همانطور که قبلاً اشاره کردیم برای اینکه یک طراح در طراحی سایت به یک طراح برتر تبدیل شود باید یک سری ویژگی هایی را در طراحی سایت داشته باشد. در قسمت 1 به برخی از این ویژگی ها اشاره کردیم. در اینجا به سایر ویژگی های یک طراح برتر خواهیم پرداخت.

ویژگی های طراح برتر

بازار هدف خود را بشناسید. هنگامی که شما دقیقا می دانید که چه چیزی در بازار هدف شماست، می توانید طرحی را طراحی کنید که به طور کامل با مخاطبان هدف مناسب باشد. یکی از موانعی که مانع پروسه طراحی سایت می شود، عدم شناخت صنعتی است که طراح برای آن کار می کند.
همیشه نوآور باشید. رویکرد هر پروژه با ذهنیت نوآورانه و تفکر انتقادی و طراحی گرافیک همراه است. و همیشه سعی کنید ایده های خود را به جلوببرید ومرزهای جدیدی را کشف کنید. از خلاقیت به عنوان ابزاری نوآور استفاده کنید.
برای موضوع خود داستانی داشته باشید. یک طراح برتر باید بداند موضوعاتی که استفاده می کند با محتوا چه ارتباطی دراد. برای این کار لازم است از زیباشناسی استفاده کند.
شخصیتی پرشوق و شور داشته باشید. یک طراح برتر همیشه نسبت به کاری می کند شور و اشتیاق از خود نشان می دهد.
با دیگر طراحان همکار خود مشارکت داشته باشید. از آن ها نظر خواهی کنید و ببینید آیا نظر آن ها با نظر شما مشابه است یا با هم اختلاف دارد. همچنین باعث می شود از ایجاد مطالب تکراری جلوگیری شود.
فعال باشید. نشان دهید که همیشه تلاش می کنید که طراحی سایت را به بهترین نحو انجام می دهید.
صبور باشید. همیشه نسبت به سوالاتی که از شما پرسیده می شود صبور باشید و آستانه تحملتان را بالا ببرید. از قبل برای سوالات جوابی آماده داشته باشید تا بتوانید خشم خود را کنترل کنید.
احساسات مشتری خود را بیابید و با انجام وظایف خود رابطه خود با مشتری را قوی تر کنید.
دقیق باشید. همیشه طراح برتر در طراحی به کوچکتین جزییات توجه کرده و این باعث حفظ هماهنگی بین در تمام صفحات سایت می شود.

ویژگی های طراح برتر در طراحی سایت1

توجه خاص به مشتری از ویژگی طراح برتر در طراحی سایت می باشد. بهترین طراحان می دانند که زمان و تلاش بهترین نتایج را به وجود خواهد آورد. برای تبدیل شدن به یک طراح برتر، به ویژگی های خاصی نیاز دارید که افراد را از هم متمایز می کند. این مهارت هایی است که به شما اجازه می دهد تا بالاتر از بقیه بمانید تا یکی از موفق ترین طراحان وب شناخته شود!

ویژگی های طراح برتر در زمینه طراحی سایت

داشتن نکات کلیدی. این نکته مقدماتی است، و تقریبا هر طراح حرفه ای باید در برنامه های طراحی سایت این نکات را به یاد داشته باشد. اصول طراحی وب سایت به ندرت ذاتی هستند، به این معنی که همیشه باید آن ها را یاد گرفت.
قرار دادن محتوای مناسب. در طراحی سایت از قرار دادن اطلاعات نادرست، لینک های نامناسب در بالا، صفحات خالی، و یا محتوای که هیچ ارتباطی با بقیه محتوای صفحه ندارد بپرهیزید.
خودآموز باشید. طراحان برتر، متخصصان SEO، CSS ها، هکرها، و غیره همه آنها هر روز چیزهای جدید یاد می گیرند، تلاش می کنند یاد بگیرند که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نمی کند.
یافتن راه حل ها: همیشه یک طراح برتر به فکر حل کردن مشکل است تا این که به فکر جایگزین کردن آن باشد. اگر یک طراح خوب هستید همیشه راه حلی برای مشکلات داشته باشید.
به طور منظم به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید. با مشتریانی که پروژه دارید برنامه جلسه هفتگی برای بررسی روند، بازخورد داشته باشید.
مهارت های ارتباطی خوب را تمرین کنید. تمام طراحان برتر می توانند با تیم خود ارتباط برقرار کنند و افکار و ایده های خود را بیان کنند یا تغییراتی در حوزه یک پروژه یا کار خاص ایجاد کنند. وب سایت ها پروژه های بزرگی هستند و طراح سایت  باید بتواند دیدگاه خود را بیان کند تا دیگران بتوانند آن را اجرا کنند.

Monday, September 25, 2017

راهکار برای طراحان مد در طراحی سایت فروشگاهی

امروزه بحث مد در پوشاک و اجناس در طراحی سایت فروشگاهی بسیارپرطرفدار است. زیرا باعث می شود یک برند با ارزش تر شود. فرض کنید شما محصولات زیادی تولید کرده اید. مهمترین قدم بعدی طراحی سایت می باشد. از نظر ما طراحان، سایت مهمترین چیز است. هدف اصلی یک وب سایت مد، این است که بیننده زمان کافی برای بازدید از آخرین مجموعه از محصولات را داشته باشد. هدف برخی از وب سایت ها عناصر تعاملی و تلاش برای تبدیل این بازدید به تجربه حسی برای بیننده است.

مهمترین ویژگی طراحی سایت فروشگاهی برای سایت مد چیست؟

بدون شک عکاسی ها و ویدئو ها نقش اساسی در این طراحی سایت دارد. همچنین باید سایت هر روز به روزرسانی شود تا جدیدترین محصولات به نمایش گذاشته شود. طرح سیاه و سفید در بیشتر سایت های مد رایج است. اما در برندهای جوانان باید ازطرح رنگی استفاده کرد. استفاده از خرید آنلاین کمک زیادی به فروش محصول خواهد کرد. در برخی از این سایت ها بازی هایی وجود دارد که مربوط به محصول می باشد. برای مثال در طراحی سایت برای مد لباس می توان از بازی هایی استفاده کرد که مربوط به لباس باشد. برای سایت هایی مثلا برای تبلیغات عینک تمرکز بیشتر به چشم تصویر موجود خواهد بود. طراحی سایت فروشگاهی یک نمونه از بازاریابی ویروسی است که بازدید کننده محصول مورد نظر خود را به اشتراک می گذارد.
مطمئن شوید که طراحی شما با طرح سفارشی باشد. پیشنهاد می شود از  BigCartel استفاده شود و از قالب های پیش ساخته کمتر استفاده شود.
سایت را آسان و قابل فهم تر بسازید. مشتریان آنلاین اگر در 5 ثانیه اول از سایت سر در نیاوند بی تردید از سایت خارج می شوند. پس انتخاب طراح در طراحی سایت فروشگاهی برای مد بسیار ضروری است.
Google’s Boutiques.com از اعضای سایت برای ایجاد و پیگیری برندهای آنلاین دعوت میکند.اعضا می توانند برندهای خود را به اشتراک بگذارند. همچنین در این سایت مسابقه ای تحت عنوان stylizer وجود دارد تا دارندگان برند توصیه های شخصی خود را مطرح کنند.

طراحی سایت با استفاده از نمونه کارهای الهام بخش

داشتن آلبومی از نمونه کارهای الهام بخش در ارائه طراحی سایت با کیفیت بالا می تواند سودمند باشد. با داشتن منابع الهام بخش، پروژه ها را با سرعت بیشتر و به طور موثری به نتیجه مناسب برساند.
با در نظر گرفتن حوزه فعالیت پروژه طراحی سایت با منابع مشخصی محدود می شود و تصمیم گیری با چارچوب درست به پیش می رود. در دست داشتن چند نمونه کار قابل اطمینان برای شروع این فرآیند، انگیزه ای برای ایجاد طرحی نو و خلاقیت در آن حیطه با توجه به نیاز مشتریان خواهد بود.
با جستجو در وب سایت های مختلف به سرعت می توان سایت ها را براساس سبک، نوع طراحی، کارکردها و عوامل موثر در طراحی سایت دسته بندی کرد. کیفیت ارائه زیبایی شناختی در طراحی را به عنوان عامل موثر در جلب توجه کاربران دست کم نگیرید.

 توصیه هایی الهام بخش برای بهبود در طراحی وب سایت با استفاده از نمونه کارها

  • برای یافتن نمونه کارهای الهام بخش سعی کنید از سایت های پر بازدید با تکرار سالانه در بروزرسانی ایده بگیرید.
  • الهام کاربرد رنگ: در برخی سایت ها امکان فیلتر کردن سایت ها بر اساس رنگ را در اختیار کاربران قرار می دهد، بنابریان می توانید به راحتی پالت های زیبایی شامل رنگ های نام تجاری را آن بیابید.
  • می توانید از وب سایت های الهام بخش استفاده کنید. این امکان وجود دارد که شما در صورت تمایل می توانید با انتخاب یک نمونه وب سایت و پس از اطمینان از طراحی متناسب آن پرداخت را انجام دهید. اجرای طراحی سایت توسط یک تیم باعث افزایش میزان خلاقیت و بهبود در رتبه بندی جایگاه وب سایت می شود.
  • از محتوا و طراحی الهام بخش به طور هوشمندانه استفاده کنید. با برنامه ریزی درست در اجرای طراحی می توانید نسبت به بازخورد مناسب از سوی کاربران اطمینان پیدا کنید.
  • ایده های متفاوت در سبک عکاسی و معماری وب سایت نمایان می شود. دقت کنید با خلاقیت در ساختار همه بخش های سایت، بخش های اصلی سایت به نمایش درآمده و بیشتر جلب توجه کنند.
جستجو را براساس زمان انتشار متن، محبوبیت و مکان می توانید مشخص کنید.

اتوماسیون اداری در طراحی سایت

امروزه برای اطلاع از روند کاری در شرکت ها از طراحی سایت اتوماسیون اداری استفاده می کنند. اتوماسیون های تحت وب قابلیت های زیادی دارند و علاوه بر نشان دادن کارایی یک فرد، از انجام وظایف تکراری نیز جلوگیری می کند. در اتوماسیون ها افراد می توانند زمان دقیق انجام هر کاری را بدانند و روند کاری در ادارات و شرکت ها افزایش یابد. اتوماسیون های اداری منابع قابل اعتماد داخلی شرکت هستند که از هزینه و زمان های اضافی  مانند نامه نگاری جلوگیری می کند. هماهنگی دلخواه عناصر ساختاری، عناصر حمایتی، موقعیت آنها، ابعاد آنها، هماهنگی، سلسله مراتب، زمینه و پالت رنگ آن ها، از مدت ها پیش،  از جمله تمایز بین طراحان ماهر در طراحی سایت است.
اتوماسیون اداری سیستمی جامع برای هماهنگی و یکپارچه سازی سازمان است. در طراحی سایت اتوماسیون تحت وب، بخش های مختلف سازمان مانند مدیریت، بایگانی، فروش، خدمات، تبلیغات، روابط عمومی، منایع انسانی، مالی و سایر بخش ها با سطح های مختلف محدوده دسترسی به سیستم دسترسی خواهند داشت. بخش مالی فقط کارتابل مربوط به واحد خود را مدیریت کرده و برای ارتباط با سایر واحدها می تواند از سیستم بهره گیرد. مدیریت می تواند بر عملکرد کلی و انفرادی واحد ها نظارت کند. واحد مالی تمامی ورود و خروج های مالی را تحت کنترل دارد. و تمام این امکانات به صورت یکپارچه و بدون اختلال و یا از دست دادن اطلاعات در حال انجام است. اتوماسیون اداری برای تایید وظایف در شرکت ها بسیار گزینه مناسبی است. زیرا به سرعت به دست مافوق می رسد و تایید به صورت کتبی در اختیار افراد قرار می گیرد.

از جمله مزایای طراحی سایت برای اتوماسیون اداری شامل:

ارتباط بین همکاران و رد و بدل کردن اطلاعات کامپیوتری به شیوه مطمئن
ارتباط از خارج از شرکت برای افراد دارای دسترسی
محدود کردن دسترسی برخی از همکاران
اطلاع از زمان دقیق انجام پروژه
با خبرشدن از اخبار شرکت
کارتابل اداری
تبادل اطلاعات با مشتریان

بازاریابی ویروسی در طراحی سایت حرفه ای

بازاریابی ویروسی در طراحی سایت حرفه ای تاثیر بسزایی در افزایش فروش و کسب و کار دارد. بازاریابی ویروسی استراتژی تجاری است که از شبکه های اجتماعی موجود برای ترویج محصول استفاده می کند. نام آن اشاره به این دارد که چگونه مصرف کنندگان اطلاعات در مورد یک محصول را با دیگران در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند، بسیار مشابه همان شیوع ویروس از یک فرد به فرد دیگر است.
بازاریابی ویروسی به طور خاص به مخاطب خود چیزی با ارزش را به صورت رایگان ارائه می دهد. این می تواند چیزی ساده ای مانند یک آهنگ یا بازی سرگرم کننده باشد. محتوای ویروسی در طراحی سایت حرفه ای هر چه باشد، باید افراد را تشویق کند تا با دیگران به اشتراک بگذارند تا افراد زیادی محتوا را دریافت کنند.

چه کسانی از بازاریابی ویروسی استفاده می کنند؟

بازاریابی ویروسی به عنوان یک ابزار بازاریابی مستقل یا به عنوان بخشی از یک شرکت بزرگتر که از چندین نوع بازاریابی استفاده می کند مفید است. این موضوع  به ویژه برای کسب و کارهای کوچک و یا شرکت ها جذاب است، زیرا می تواند جایگزین ارزان تری نسبت به بازاریابی سنتی باشد. برای مثال، یک  شرکت نوشیدنی انرژی زا می تواند یک ویدیو اینترنتی را با شخصی که نوشیدنی انرژی زا مصرف می کند به اشتراک بگذارد. اگر ویدئو واقعی به نظر برسد، ممکن است افراد را تشویق کنند تا آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. پس از دریافت ویدئو، این شرکت می تواند هدف واقعی خود را ارائه دهد، مخاطبانش را متقاعد سازد تا بدون استفاده از تبلیغات سنتی اطلاعات بیشتری در مورد نوشیدنی ها پیدا کنند.
هر شرکتی که می خواهد در بازاریابی ویروسی موفق شود، نیاز به یک طراح حرفه ای برای طراحی سایت حرفه ای و سایر مواد آنلاین را دارد. طراح سایت باید تجارب یا تخصص مربوط به بازاریابی را داشته باشد تا بتواند در زمینه طراحی سایت حرفه ای خلاقیت خود را نشان دهد. زیرا متخصصین باید محتواهایی مانند فیلم ها، بازی ها، پست های وبلاگ و چیزهایی را که کاربران می خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند، ایجاد کند.

نقش سایت سرگرمی در افزایش کسب و کار

امروزه طراحی سایت برای ایجاد سرگرمی در حال افزایش است. بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برای سرگرمی خود از سایت های سرگرمی استفاده می کنند. این سرگرمی ها می تواند شامل بازی، مسابقه، لطیفه یا فال باشد. پس این سایت ها باید بسیارجذاب ساخته شوند.
ایجاد سایت سرگرمی دامنه وسیعی دارد که طراح در طراحی سایت می تواند از موضوعات مختلف استفاده کند. به غیر از لطیفه و بازی های آنلاین معمولاً اخبار روز و اتفاقات در جهان را نیز می توانند ایجاد کنند. همچنین از داستان های کوتاه، جملات ارزشمند بزرگان، تصاویر زیبا برای پس زمینه شبکه های اجتماعی، مراسم و یا مکان های خاص در دنیا می توان در طراحی وب سایت استفاده نمود. از آنجا که بیشتر مردم بخصوص نوجوانان و جوانان  تمایل دارند مطالبی که برای آن ها جالب هستند را به اشتراک بگذارند، طراح در طراحی سایت باید به این نکته توجه کند.

چگونه سایت های سرگرمی بر افزایش کسب وکار اثر می گذارند!

از آنجایی که سایت های سرگرمی بازدیدکنندگان زیادی دارند، تبلیغات در این سایت ها می تواند بسیار اثرگذار باشد. پس باید سایت بسیار جذاب باشد تا کاربر هم بتواند از مطالب سایت استفاده کافی ببرد و هم به تبلیغات توجه کافی داشته باشد. همچنین قالب طراحی سایت باید به گونه ای باشد تا کاربر با جستجو از طریق گوگل به راحتی بتواند آن را یافت کند و آمار بازدید کنندگان را بالا ببرد. همچنین سایت طوری طراحی شده باشد که سرعت بالا آمدن آن مناسب باشد.زیرا در صورت وقت گیر بودن کاربر منصرف شده و به سایت های دیگر خواهد رفت. بعلاوه در این طراحی باید از رنگ هایی استفاده شود که به کاربر انرژی لازم را بدهد. زیرا رنگ های کسل کننده کاربر را خسته کرده و دیگر تمایل به بازدید از آن سایت را نخواهد داشت.

Sunday, September 24, 2017

وظایف طراح سایت در تبلیغات

وظایف طراحان سایت در تبلیغات موجود در طراحی سایت بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا تبلیغات در جذب مشتری بسیار اثر گذار می باشد. و قرار دادن تبلیغات در سایت باید طوری باشد که محتوا را قطع نکند. از طرف دیگر اگر تبلیغات به اندازه کافی در فرایند طراحی سایت مورد توجه قرار نگیرد ناخوشایند است. طراحان سایت وظایف مهمی دارند که شاید برخی از آن ها آگاه نباشند. ما در اینجا شما را با این وظایف آشنا خواهیم کرد.

بخشی از وظایف طراح در قرار دادن تبلیغات در طراحی سایت

درک سطح اولویت درامد تبلیغاتی: بسیاری از سایت ها هیچ آگهی ای ندارند و بعضی دیگر به درآمد آگهی متکی هستند تا در کسب و کار باقی بمانند بعضی دیگر نیز شامل تبلیغات هستند، اما نه به عنوان منبع اولیه درآمد. طراح باید بداند که تبلیغات چه اولویتی در سایت آن ها دارد. البته طراح در طراحی سایت وظیفه ندارد که تعیین کند تبلیغات در سایت چه میزان می تواند افزایش سود ایجاد کند. اما می تواند در قرار دادن نیاز مشتری در کدام قسمت سایت تاثیر به سزایی در افزایش فروش محصول داشته باشد.
اکثر طراحان سایت ترجیح می دهند هرگز در سایت از تبلیغات استفاده نکنند تا بتوانند از فضای اختصاص یافته به روش های دیگر استفاده کنند. با این حال، نیازهای مشتری شامل تبلیغات نیز می شود. بنابراین این قسمت باید بخشی از طراحی باشند. این از وظایف مهم طراحان سایت است.
ایجاد سایتی جذاب برای تبلیغات. صرف نظر از این که تبلیغات یک اولویت بالا یا پایین است، طراح باید یک وب سایت را  طوری طراحی کند که جذاب باشد. تبلیغات یتواند به دلیل اینکه فضای صفحه را کمتر می کند کاری دشوار باشد. با این حال طراح سایت باید طوری آن را قرار دهد که هم برای بازدید کننده جذاب باشد و هم نقش تبلیغاتی خود را ایفا کند. اگر تعداد زیادی از تبلیغات وجود داشت طراح باید طوری آن ها را کنار هم قرار دهد که برای بازدید کننده ناخوشایند و مغشوش نباشد.

آیا جنسیت کاربر بر طراحی سایت فروشگاهی تاثیر دارد؟

در طراحی سایت فروشگاهی ،جنسیت کاربر می تواند نقش بسزایی در افزایش فروش محصول داشته باشد.جنسیت کاربر از جمله نکاتی است که بعضی از طراحان سایت رعایت نمی کنند. به نظر شما طراحی سایت فروشگاهی برای کاربران آقا و یا خانم چه تفاوت هایی با هم دارند؟
بیشتر کاربران طراحی سایت فروشگاهی خانم هستند. ولی اگر می خواهید هر دوجنسیت را هدف قرار دهید باید تکنیک ها را در طراحی سایت رعایت کنید. متغییرهایی هستند که طراح سایت فروشگاهی می تواند آن ها را بسته به جنسیت کاربر تغییر دهد.مانند تصاویر،متن،رنگ و اشکال.

نکات مورد استفاده در طراحی سایت فروشگاهی با توجه به جنسیت کاربر

رنگ صورتی یک رنگ دخترانه است. باید توجه کنید اگر مخاطب بیشتر خانم ها هستند کمتر از رنگ هایی مثل قهوه ای و یا طوسی و از پیش زمینه های سفید و یا لطیف استفاده کنید. همچنین اگر مخاطب آقایان هستند بیشتر از رنگ های تیره و سنگین مانند آبی یا قهوه ای مناسب تر است.
در سایت ها برای کاربران خانم بیشتر از تصاویری استفاده کنید که مناسب با احساسات آن ها باشد. زیرا خانم ها تمایل دارند تا با موضوع عکس ارتباط عاطفی برقرار کنند.
اگر می خواهید خانم های  با کسب و کار موفق را جذب کنید، از تصاویر  خانم هایی که کسب وکار موفق داشته اند استفاده کنید.
طراحان  سایت برای کاربران خانم بیشتر از محتواهایی استفاده کنند که واضح و ساده باشند. در عوض اقایان بیشتر تمایل دارند در سایت از موضوعات تکنیکی و فنی استفاده شود که محتوا را کمی پیچیده تر خواهد کرد.
محتوا برای مخاطبان خانم باید نسبت به سایت با کاربران آقا دوستانه تر باشد. همچنین محتوا برای آقایان باید متقاعدکننده تر و کمی جدی تر باشد.
به احساسات ماجراجویانه و کنجکاوانه خانم ها توجه کنید.
در طراحی وب سایت برای کاربران خانم توجه کنید که خانم ها نسبت به آقایان وقت آزادتری برای سر زدن به سایت و آنلاین بودن دارند. پس می توانید با در نظر گرفتن این نکتات طراحی وب سایت مناسب تری برای افزایش کسب و کار خود داشته باشید.

طراحی سایت شرکتی وامکان مقایسه محصولات

شواهد حاکی از این است که امکان مقایسه محصولات در طراحی سایت شرکتی اهمیت زیادی در جذب مشتری دارد. استفاده کاربران از سایت به طور موثری ساده تر خواهد شد. دیگر نیازی به ورود و خروج به صفحات مختلف سایت برای مقایسه ویژگی های هر محصول و سنجش معایب و مزایای آنها وجود ندارد. امکان مقایسه برای تمامی میان محصول خود را ایجاد کنید تا حس خوشایندی از خرید آنلاین تجربه کنند، با ایجاد کلوپ هواداران برای آنها امتیاز ویژه قائل شوید.
کاربران با جداول  مقایسه ای که خود آنها را تعیین می کنند تصمیم های بهتری می گیرند و از سردرگمی در می آیند. همچنین نمودارهای فصلی فروش هر محصول در خرده فروشی به خریداران دید مناسبی نسبت به خرید آنلاین ارائه می دهد.
اولین قدم برای ایجاد امکان مقایسه محصولات اینست که اطلاعات متناسب برای تمامی محصولات قابل مقایسه یا خدمات در طراحی سایت شرکتی لحاظ شود. اطلاعات باید در یک صفحه به صورت کلی مطرح شود و جزئیات در صفحات دیگری قابل نمایش خواهد بود. جدول مقایسه ای با ردیفها و ستونهای متفاوت به بررسی ویژگی های محصول اختصاص داده می شود. در اینصورت مقایسه محصولات به سادگی و به سرعت برای ویژگی های متفاوت نمایان خواهد شد.

چه زمانی جدول مقایسه محصولات و  کالاها مورد نیاز است؟

در طراحی سایت شرکتی محصولات با ویژگی های متمایز قابلیت مقایسه دارند. ویژگی های منحصر به فرد، بسته های قیمتی، درصدهای تخفیف ویژه، هزینه ارسال در جدول می تواند آورده شود. چنین ویژگی ای برای مقایسه محصولات در یک شرکت یا محصولات شرکت با محصولات رقیب قابل استفاده است.
برای اینکه جداول مقایسه محصولات را به صورت کارایی در طراحی سایت شرکتی مورد استفاده قرار داد باید بدانیم مشتریان با چه فاکتورهایی تصمیم به خرید کالا را انجام می دهند.
گزینه های موجود برای انتخاب مشتریان باید در یک جدول به نمایش در آید. به عنوان مثال، برای خرید اتومبیل فیلترهای متفاوتی براساس میزان مصرف سوخت، میزان قیمت اتومبیل، رده بندی نوع خودرو، قدرت موتور و دیگر خصوصیات خودرو قابل مقایسه است.